Târgu Mureș : 0758 835 780 | Târnăveni : 0770 778 590 | Reghin : 0770 883 042

SĂ NE EDUCĂM RECIPROC!

SĂ NE EDUCĂM RECIPROC!

SĂ NE EDUCĂM RECIPROC!

 

           În calitate de pacient al cabinetelor Vizual Med, vă rugăm în mod respectuos să țineți cont de următoarele aspecte:

           – Programările se efectuează telefonic, la numerele de telefon afișate pentru fiecare locație în parte, numai în timpul programului de lucru. Programările se fac pe persoană, așadar, dacă vă gândiți să programați un copil și să veniți și 2 adulți la consultație, vă rugăm să solicitați 3 programări. Există multe situații în care din cauza programului încărcat nu se găsesc locuri libere rapid (de pe o săptămână pe alta), se programează o persoană și vin 3. O programare = o persoană!

           – Programările făcute vă rugăm să le onorați, sau în cazul în care nu vă puteți prezenta, sunteți rugați să anunțați cu cel târziu 48 de ore înainte, pentru ca programul pe ziua respectivă să poată fi reorganizat. Așa cum știți, programul Vizual Med este foarte încărcat, așadar, dacă nu anunțați din timp că nu veniți, timpul alocat pentru dumneavoastră nu poate fi folosit pentru alt pacient, deoarece programările sunt deja făcute. Vă rugăm să fiți responsabili atunci când vă faceți o programare!

           – Fiți punctuali. Dacă veniți prea devreme, cabinetul se va aglomera și vor fi deranjate consultațiile paciențiilor veniți înainte. De asemenea, dacă întârziați, veți pierde din timpul alocat consultației dumneavoastră, însă, în cele mai multe cazuri, veți decala o zi întreagă de programări, medicul dorind totuși să vă ofere cele mai bune servicii medicale. Timpul optim pentru prezentarea la o programare este cu 5 minute înainte.

           – La intrarea în cabinet, sunteți rugat să treceți prima dată pe la recepție. Pacienții se recepționează și sunt direcționați la medic prin intermediul personalului de la recepție. Dacă veniți și vă așezați fără să spuneți nimic, nu va ști nimeni cine sunteți, dacă aveți sau nu programare, etc.

           – Vă rugăm să vă prezenați la programare cu toate documentele medicale: card de sănătate, bilet de trimitere, acte medicale concludente afecțiunii, buletin.

           – În cazul în care nu prezentați biletul de trimitere și cardul de sănătate, consultația este contra-cost.

           – Vă rugăm să înțelegeți și respectați eventualele întârzieri ale medicului.  Este posibil ca pacientul dinaintea dumneavoastră să fi avut un diagnostic grav sau complex, sau este posibil să fi fost o urgență medicală. În toate cabientele medicale, urgențele sunt tratate cu prioritate.  Acest fapt nu va afecta atenția acordată consultului dumneavoastră.

           – NU veniți cu mulți aparținători. Spațiile de așteptare și cabinetele medicale sunt special create pentru efectuarea unui consult în condiții de liniște și calm. Ne confruntăm des cu situații în care unii pacienți așteaptă în picioare, deoarece alții au venit 4, cu o persoană programată. Orice zgomote, discuții cu ton ridicat sau strigăte pot perturba consultul și concentrarea medicului.

           – Discuțiile cu persoane cu care v-ați întâlnit în cabinetul medical se poartă în afara acestuia. Nu deranjăm actul medical și pacienții care așteptă respectuos.

           – În cabinetele medicale NU se mănâncă! Fie că este vorba de copii sau adulți, gustările vă rugăm să le consumați în afara cabinetului.  Gândiți-vă doar la o singură situație în care savurați o felie de pizza sau dulciuri,  iar pe scaunul alăturat se află un copilaș care nu are voie să mănânce așa ceva din motive medicale. Acesta nu este un aspect aplicat doar la cabinetele Vizual Med, ci este ceva firesc în orice cabinet medical.

           – În momentul intrării în cabinet, vă rugăm opriți sonorul telefoanelor mobile, pentru a nu fi distrași și pentru a nu fi afectată calitatea actului medical. Dacă totuși aveți un telefon important de dat, vă rugăm să ieșiți în curtea cabinetului.

           – Nu vă prezentați cu copii care prezintă simptome vizibile de boli infecțioase sau transmisibile (răceli, varicelă, rujeolă, etc.) Situații similare au fost. Vă rugăm respectați ceilalți pacienți, precum și personalul cabinetului!

           – Spațiile de joacă pentru copii necesită supravegherea adulților. Vă rugăm nu lasați copiii să alerge, să se trântească sau să atingă toate standurile/oglinzile din cabinet. Solicităm acestea pentru a nu exista accidente neprevăzute. De asemenea, nu experimentați mersul pe canapele/fotolii încălțați.

           – Vă rugăm respectuos să păstrați curățenia în toate încăperile cabinetului (sală de așteptare, sală de tratament, toalete).

 

           Cu recunoștință și mulțumire,

           Echipa VIZUAL MED

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu se publică. Câmpurile necesare sunt marcate cu *